Tuesday, June 15, 2010

Pencil Me In Baby




I have wanted a pencil skirt since the beginning of time. I was waiting to find the perfect one. One that fit my waist and my hips. You know...the holy grail of skirts. I found one. And some awesome heels to boot. Today...I wore them both.

It was a good day.

56 comments:

  1. Wow Amy, You really look phenomenal!!!

    Way to go girl!

    ReplyDelete
  2. Holy cannoli!! That pencil skirt was made just for you!

    ReplyDelete
  3. OMG!! (picking jaw up off floor) you look great yeah that skirt looks great on you

    ReplyDelete
  4. Ummm...I totally have tears in my eyes right now! You look amazingly stunning! Crap...now reaching for a tissue...why the F am I so emotional?!

    ReplyDelete
  5. Sensational outfit and sensational bod...do you get tired of me/us telling you how great you look all the time??? I just feel so unoriginal.

    ReplyDelete
  6. Great look on you! You rock!

    ReplyDelete
  7. Dang!! You look teeny and very well-put-together!! That is an adorable outfit, and you look sensational!!

    ReplyDelete
  8. You look perfect!!! So glad your dream came true :)

    ReplyDelete
  9. look at you! that's great! i'm not a skirt person, i hate them as a matter of fact. and i want one! lol

    ReplyDelete
  10. Holy smokes...You look freakin' awesome. You have goregous legs!!!Hubba-hubba!

    ReplyDelete
  11. Holy Moly YOU LOOK HOT!!! WHERE did you find this skirt?????????

    ReplyDelete
  12. do mama a favor....and put on those fantastic red pumps in the background...

    ReplyDelete
  13. OK something about the way you have your hands held in the second picture makes me think of a Barbie. You're pencil-skirt Barbie!!!
    You look great!

    ReplyDelete
  14. You look amazing! Congrats!

    ReplyDelete
  15. Well, look at you, hot mama! Love the whole outfit!

    ReplyDelete
  16. woo hoo a twofer. You look great. I want to be just like you when I grow up.

    ReplyDelete
  17. Okay, where did you find the skirt and shoes???? You look beautiful!

    ReplyDelete
  18. Can I just say. WOW! Yay for you!

    ReplyDelete
  19. Oh Mi Gah!! Wear that EVERYDAY! You are so pretty!

    ReplyDelete
  20. damn girl! you look supercalifragilisticexpialidocious!!
    check out your legs! geez....you are too hot, i hate you

    :-D

    ReplyDelete
  21. Amazing! Love the outfit! My dream has always been to be able to wear some skinny heels, love the red ones on the background.

    ReplyDelete
  22. Oh my FREAKING GOD! Amy you look amazing, look at your little waist and that outfit is SO damn perfect - you have all the colours right.. love the matching shoes. Girl, you look sensational!!

    ReplyDelete
  23. you found the perfect skirt - and you look amazing :-)

    ReplyDelete
  24. and you rocked em both.

    LOVE.

    ReplyDelete
  25. Oh.my.God. You look totally AMAZING. AMAZING!
    Wow-- I don't think I could ever pull that outfit off...wow, wow!
    Congrats and enjoy it.
    (PS: I have those same mirror wall hangings in my house-- if I am identifying them correctly!!)

    ReplyDelete
  26. You look absolutely gorgeous Amy. :)

    ReplyDelete
  27. Seriously, you look freakin amazing! Your waist is so tiny!!

    ReplyDelete
  28. You are a model....you look fantastic!!! Congrats

    ReplyDelete
  29. OMG amazing!!!!!! I totally just found the holy grail of skirts too! From the Gap. Is this the same one? Maybe I need to take my HG Skirt pictures!

    YOU ARE HOT GF!

    ReplyDelete
  30. Amazing! It bears repeating... *Maria*-BandGeek Blogger from "This one time at Band Camp..."

    ReplyDelete
  31. All I can say is hot hot hot.. LOL Enjoy that skirt...

    ReplyDelete
  32. I've never commented on your blog before, but I've read it from the beginning. I am scheduled to be at the hospital @ 7 in the morning for surgery and you have really inspired me. Thank you so much for blogging about your lap band experience!! I hope I'm half as successful as you!!!
    Thanks!!

    ReplyDelete
  33. OMG! Do you ever look sexy in that outfit!!

    ReplyDelete
  34. You just look amazing Amy! Wow. Keep up the fantastic work girl!!!

    ReplyDelete
  35. you look beautimus. missed you last night.

    ReplyDelete
  36. Like Jessica I have not commented before, but you have also inspired me to start a blog (found yours when I was looking up what a Zumba skirt looked like.) You look stunning in that skirt by the way. I love my pencil skirt...that is until the slit in the back ripped further than decent.

    ReplyDelete
  37. All of your hard work is paying off... I hope you feel as great as you're lookin' XOXO

    ReplyDelete
  38. When you have over 48 comments, you know you are an official SUPERSTAR rocking the hot bod!!!

    ReplyDelete
  39. Ah, you are just too stinkin' cute!

    ReplyDelete
  40. DAMN YOU AMY! YOU LOOK SO FREAKIN CUTE! I'm proud of you girly! I'm trying to follow in your footsteps! :-) 10 lbs to go!! woo-hoo! you are my motivation for the day!

    ReplyDelete
  41. wanna go out friday night?

    ReplyDelete
  42. Sure do miss your daily posts! You look great, hope you are doing well.

    ReplyDelete
  43. Im gonna go ahead and chime in with everyone else...
    you look thebomb.com

    ReplyDelete
  44. Hi Amy! I can't figure out how to email you so I'm making a long comment here. I started reading your blog a week ago and have read the whole thing start to finish, every post. I laughed A LOT and I have cried too...so much of you is me. I had surgery on May 5th and I weighed 327 when I started my pre-op diet.
    And your blog is the only one I have ever read, and now I'm hooked and want to start my own and read more more more :)...I've been trying to come up with a catchy name for my blog but nothing creative comes to mind. Anywhoo sorry to hog your comment space...just wanted to say I can't believe how you have shrunk over the past week :) Seriously...I hope I look as good as you do when I get there!! Thank you again for writing your blog...you seriously are an inspiration!!!

    ReplyDelete
  45. get cracking on another entry, cutie. i miss you.

    ReplyDelete